Subscribe to RSS feed

Jun 21, 2009

Semalam Pi Ikea & Hari Ini RMC

Semalam best jugak pi Ikea.Aku pi dengan member aku,Mahmud.Besar Ikea tu dan sangat user-friendly.Banyak jugak yang diborong oleh aku.Hehehe.Masih dalam budget aku, aku dapat membeli apa yang aku inginkan.Naik lenguh kaki aku semalam,tapi memang puas hati.Lepas ni,dapur aku semakin meriah la.Lepas abis shoping kat Ikea, pi jalan-jalan kat The Curve lak.Melantak nasi goreng (harga boleh la jugak tahan). Tapi paling hampeh, coke float dan jus mangga boleh abih lak.Aku order air laici.Kering tekak aku.

petang ni aku cadang kan pi RMC,lepas standby aku pukul 3petang.InsyaAllah boleh jumpa dengan batchmate aku yang dah lama tak jumpa.

0 komen anda:

Post a Comment