Subscribe to RSS feed

Feb 18, 2009

Kat Pejabat

Hari ni aku shift malam.Tak ada "big issue" dalam email aku.Aku dah membalas email dari pelanggan antarabangsa TM,namun setakat pukul 7.20 pagi tiada maklumbalas dari mereka.Mungkin mereka berpuas hati dengan kerja aku ;) .Namun aku tak boleh tunggu lama di pejabat.tilamku di rumah telah memanggil-manggil aku.

Aku gagahkan diriku untuk terus menulis (sebenarnya lagi 40minit lagi shif aku akan habis), aku memerah otak untuk mencoret sebidang warkah sempena hari yang baru ini.Hari ini,insyaAllah aku akan mengatur langkah menuju ke pejabat PTPTN (sepatutnya sistem pembelajaran di Malaysia ini percuma!) dan juga mendengar taklimat berkenaan pelaburan ternakan lembu di Bangsar pada pukul 3petang..Kawan aku yang menelefon aku tempoh hari,mengatakan ada peluang dan aku bersetuju untuk mendengar.Bak kata pepatah orang putih " Lend your ears".

Aku terpaksa membatalkan jadual latihan kriket aku hari ini.Sepatutnya aku melatih budak sekolah aku,tapi aku berkira-kira aku tidak sempat untuk menghadirkan pada petang ini.Apa-apa pun, esok aku akan turun melatih budak sekolah aku memandangkan kejohann MSSM akan tiba tak lama lagi.

Pada kawan-kawan aku,jangan lupa kerjakan solat dhuha dan kejutkan aku dari mimpi yang indah nanti ;) .

0 komen anda:

Post a Comment